Stilling:
Økonomileder

Kunde:
Stillasgruppen AS

Arbeidsstad:
Vedavågen

Stillingstype:
Heltid

Søknadsfrist:
04.07.2022

Bransje:
Annen spesialisert bygge- og anleggsvirksomhet

Ref. nr.:
4532985696
 

Kort om oss

Stillasgruppen as ble etablert i 1993 og har siden vokst til å bli en av de ledende totalleverandørene av stillas i Norge. Våre hovedsatsingsområder er å levere stillas til industri, offshore, bygg samt vedlikehold og modifikasjonsprosesser. Stillasgruppen består av flere selskaper, de største 2 er Stillastjenester AS og Stillasgruppen Produksjon AS. Hovedkontoret vårt er på Vea i Karmøy, hvor vi har administrasjon, lager og produksjon av Alusafe Stillas, samt en egen avdeling på Fetsund på Østlandet. Selskapene omsatte i 2021 for over 120 millioner og har til sammen rundt 120 ansatte.

Vi skal på en effektiv måte levere våre produkter og tjenester til avtalt tid og sted i tråd med våre egne og kundens krav. Det skal være uten fare for ulykker og negative helse- og miljøpåvirkninger. For å oppnå dette skal vi fokusere på å kontinuerlig forbedre oss. Vi er kvalifisert i Achilles og StartBank og selskapet er sertifisert ihht. NS-EN ISO 9001:2015.

Se også: stillasgruppen.com 

Kontaktpersoner

Brit Skjølingstad

Brit Skjølingstad
Seniorrådgiver,
Madsen og Brekke
+47 902 73 340
bs@madsenbrekke.no
LinkedIn

Søk på stillingen

Stillasgruppen AS søker økonomileder

Økonomileder
Stillasgruppen AS

Stillasgruppen søker en engasjert, ansvarsfull økonomileder med analytiske evner og et fremtidsrettet blikk. Du vil være en viktig sparringspartner og rådgiver for daglig leder og vil inngå i selskapets lederteam. Vi ser etter en resultatorientert, hands-on økonomileder som evner å balansere operativ drift med strategiske innspill til veien videre. Du vil få ansvar for å lede vår økonomiavdeling på en måte som effektiviserer driften, og som tilpasser seg fremtiden. 

Arbeidsoppgaver

  • Overordnet ansvar for økonomifunksjonen i Stillasgruppen, med personalansvar
  • Utarbeidelse og oppfølging av regnskap, budsjett, likviditetsbudsjett og prosjektregnskap
  • Løpende bokføring, fakturering og utbetalinger
  • Likviditetsstyring
  • Controlleroppgaver
  • Oppfølging og innbetaling av skatter og offentlige avgifter
  • Bidra til videreutvikling/forbedring av selskapets systemer, prosesser og rutiner innenfor økonomi

Kvalifikasjoner 

  • Høyere økonomisk utdannelse og relevant erfaring
  • Solid økonomi- og regnskapsforståelse
  • God regelverkforståelse og interesse for nye krav
  • Interesse for å holde deg oppdatert innen teknologisk utvikling i faget
  • Generell god IT kompetanse
  • Gode kommunikasjonsevner, muntlig og skriftlig i norsk og engelsk

Personlige egenskaper

  • Strukturert, selvgående og resultatorientert
  • Analytisk og evnen til å se det store bildet
  • God arbeidskapasitet og gjennomføringsevne
  • Lagspiller, med evne til å skape gode relasjoner

Vi tilbyr deg:

  • En nøkkelstilling hvor du vil få mulighet til å påvirke utviklingen i selskapet
  • Spennende, varierte og utfordrende oppgaver
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Hyggelig arbeidsmiljø i moderne lokaler sentralt i Veakrossen