Stilling:
Kjedeleder

Kunde:
Mesterlys AS

Arbeidssted:
Avhengig av bostedet til den rette søkeren

Stillingstype:
Heltid

Søknadsfrist:
25.09.2018

Bransje:
Kjededrift
Detaljhandel
Netthandel

Ref. nr.:
3916630907
 

Kort om kunden

Mesterlys er en frivillig kjede av belysningsbutikker. Kjeden ble startet i 1994, og hadde det første året en samlet omsetning på 65 mill. Kjeden består i dag av 28 frittstående butikker, som utover lysrådgivning har kvalitet og service som sine kjerneverdier. Selskapet har solid og lønnsom drift og ambisiøse vekstplaner.

Det kreves mot for å tenke utradisjonelle tanker, og det kreves energi og begeistring for å gjennomføre dem. Hos oss i Mesterlys har vi både mot, energi og begeistring til å være annerledes slik at våre kunder skal oppleve fordelen ved å velge lysrådgivere fra Mesterlys når hus og hjem skal lyssettes.

Kunnskap er nødvendig for å gi god lysrådgivning. Derfor har vi, som den eneste belysningskjeden i Norge, satt krav om at alle våre butikker skal være bemannet med lysrådgivere som har bestått godkjente kurs hos Lyskultur – Norsk kunnskaps-senter for lys.

For mer informasjon, se www.mesterlys.no

kontaktperson

Tore Meinert

Tore Meinert
Daglig leder
+47 970 33 360
tm@madsenbrekke.no

Søk på Stillingen

Kjedeleder


Kjedeleder
Mesterlys AS

mesterlys_logo_new

Vil du være med å videreutvikle en av norges ledende belysningskjeder?

Nåværende kjedeleder går snart av med pensjon, og Mesterlys søker derfor hans etterfølger.

Hovedkontorets lokalisering vil være avhengig av bostedet til den rette søkeren.

Vi søker deg som ønsker å arbeide med noen av de mest kjente merkevarer innen lys og belysning. Vi arbeider i tett kontakt med våre leverandører og kjede-medlemmer, og du vil rapportere til styret for Mesterlyskjeden.

Arbeidsoppgaver

  • Tett oppfølgning av eksisterende og nye medlemmer
  • Forhandlinger av eksisterende og nye innkjøpsavtaler
  • Være ansvarlig for videreutvikling av netthandel og butikkdatasystemer
  • Utvikle og gjennomføre kampanjer og årsplaner
  • Utvikle kjedens medarbeidere til å bli de mest kompetente i bransjen
  • Lede og utvikle kontorets medarbeidere
  • Rapportering til styret og gjennomføring av kjedemøter

Kvalifikasjoner

  • God forretnings- og helhetsforståelse for varehandel, kjededrift, trender og merkevarebygging
  • Ledelses- og/eller økonomiutdannelse på minimum bachelornivå
  • Svært gode formuleringsevner skriftlig og muntlig på norsk
  • Erfaring fra lignende stilling og kan vise til gode resultater

Personlige egenskaper

  • God relasjonsbygger
  • Handlekraftig med stor gjennomføringsevne
  • Flink til å skape entusiasme
  • Orientert mot resultater og prestasjoner

Vi tilbyr

  • En ansvarsfylt og variert stilling
  • Aktivt og spennende arbeidsmiljø
  • Et nettverk av gode butikker med over 100 entusiastiske medarbeidere
  • Hovedkontorets lokalisering vil være avhengig av bostedet til den rette søkeren

Andre opplysninger

  • Reisevirksomhet: Anslagsvis 100 reisedager