Stilling:
Administrasjons- og innkjøpsleder

Kunde:
Hydal AS

Arbeidssted:
Hydrovegen 160, 4265 Håvik

Stillingstype:
Heltid

Søknadsfrist:
12.08.2018

Bransje:
Mekanisk industri

Ref. nr.:
3851583172
 

Kort om kunden

Hydal AS er Skandinavias ledende produsent av aluminiumskap tilpasset den enkelte kunde. Bedriften er lokalisert i Industriparken til Hydro på Karmøy.

Hydal utvikler og produserer aluminiumskap og kiosker, kontrollpulter, rack og klimatiseringsløsninger i tett samarbeid med kunder i telekommunikasjons- og den elektrotekniske industrien.
Produktene kjennetegnes av fleksibilitet, design og høy kvalitet. Flere av Hydals kunder bruker fortsatt skap som ble produsert tilbake til vår opprinnelse i 1977, da de første skapene ble produsert.

Hydal har et bredt produktutvalg, både for innendørs- og utendørs benyttelse, og er spesialiserte på skreddersydde og kundetilpassede løsninger.
Hydals kunnskap og erfaring, i kombinasjon med aluminiumets egenskaper, innebærer god beskyttelse for funksjonskritisk utstyr selv i tøffe miljøer.

kontaktpersoner

Brit Skjølingstad

Brit Skjølingstad
Seniorrådgiver
+47 902 73 340
bs@madsenbrekke.no

Tore Meinert

Tore Meinert
Daglig leder
(+47) 970 33 360
tm@madsenbrekke.no

Søk på Stillingen

Administrasjons- og innkjøpsleder

Adminstrasjons- og innkjøpsleder
Hydal AS

Hydal AS har ledig stilling som administrasjons- og innkjøpsleder. Vi ser etter deg som har bakgrunn og erfaring fra lignende virksomhet, gjerne fra industri. Hvis du har lyst å jobb i et industrielt, tverrfaglig og spennende arbeidsmiljø bør du søke stillingen hos oss.

Arbeidsoppgaver

  • Innkjøp av materiell til både produksjon og adminstrasjon, oppfølging av leverandører, ansvar for lagerbeholdning
  • Bidra til utvikling og kvalitetssikring av bedriftens prosedyrer og rutiner, også innen området HMS
  • Kontaktperson mot eksternt regnskapsfirma for økonomirapportering og lønnskjøring
  • Controllerfunksjon økonomi
  • HR-oppgaver
  • Avlaste øvrig adminstrasjon med diverse oppgaver

Kvalifikasjoner

  • Relevant utdanning fra høgskole eller universitet
  • Relevant erfaring fra tilsvarende arbeidsoppgaver
  • Gode IT-kunnskaper og systemforståelse
  • Gode muntlige og skriftlige norskkunnskaper
  • Gode engelskkunskaper

Personlige egenskaper

  • Selvgående, initiativrik, fleksibel og stor gjennomføringsevne
  • Høy integritet, lojal og ansvarsfull
  • Ryddig og strukturert
  • Gode samarbeidsevner og godt humør

Vi tilbyr

  • Et trivelig og spennende arbeidsmiljø
  • Fleksitidsordning
  • Lønn etter avtale
  • Meget gode pensjons- og forsikringsavtaler